Totaal aantal pageviews

woensdag 16 maart 2022

Een vraag

'Kan het zijn dat ik iets heb gemist?', vroeg ik mijn echtgenote. 
'Wat mis je dan?', vroeg ze.
'Dat vraag ik nou net aan jou.'

'Hallo, ik weet niet wat je wel en niet van deze wereld hebt meegekregen.'
'Dus valt deze vraag onder de categorie "domme vraag"', concludeerde ik.
'Ja, dat lijkt me wel.'

'Vanwaar deze "domme vraag?"', vroeg ze.
'Wel, ik liep net buiten de oprit te vegen toen die van dertien langs kwam lopen.'
'En wat had die dan?'
'Ze vroeg of ze iets had gemist. En toen gaf ik hetzelfde antwoord. Dat ik het niet wist.'
'En wat zei ze toen?'
'Nou ja, dat mijn antwoord nergens op sloeg.'

'Man, waar gaat dit over?'
'Dat vroeg ik dus ook aan haar.'
'En toen?'
'Ze haalde slechts haar schouders op.'
'En was ze bevredigd? Of had ze nog een aanvulling.'
'Nee, eigenlijk niet. Ze gaf haar hondje de sporen en bromde nog wat na.'

'Wat bromde ze dan?'
'Dat ze blijkbaar toch iets had gemist.'

Bart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten